søndag den 9. maj 2010

Ja mit hunde vask er gået lidt i stå ,P-E har i nogle dage døjet med hans mave han var tynd i maven og idet hele taget havde han det ikke godt,vi var i Gram i Sønderjylland i lørdags og P-E tog med men på vejen hjem blev han rigtig skidt med mange mave smerter så da vi nåede Vejle måtte han give op og jeg kørte med 140 hjem uden kørekort han havde meget ondt, ringede til vagtlægen som anbefalede at vi kørte på sygehuset men P-E mente ikke at han var i stand til at sidde i bilen så langt så jeg ringede 112 og 5minutter efter holdt der en ambulance her ude de undersøgte ham og mente at det var hans hjerte og lovede at ringe når de viste hvor han blev kørt hen men jeg hørte ikke noget så jeg sad med en knude i  maven i 2½ time og viste ikke noget,så blev der ringet fra Skejby at han var der men hans hjerte fejlede ikke noget så han ville blive kørt til Horsens men søndag formiddag måtte jeg ringe rundt for at finde ham og samtidig bannede jeg over at han ikke ringede selv, men langt om længe blev der ringet at nu var han i Horsens men han var i isolation på hjerte afdelingen så fik jeg en forklaring på at han ikke selv havde ringet det må de ikke fra den afdeling, så jeg kørte til Horsens hvor jeg blev iført beskyttelsesdragt for at komme ind til ham,men han har det godt men han kan ikke holde maden i sig det render lige igennem så de skal til at finde ud af hvad der er i vejen så hjem give hundene mad og til Horsens igen med ren tøj for i dag får jeg ikke meget tid jeg skal til dyrlæge med Ringo til vaccination og have ordnet øre og så kommer lone og giver Kurona masage.

Ingen kommentarer: